certified electronic tool KDV

Logo systému

BM asistent s.r.o.

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: Městys Náměšť na Hané
Address: T.G.Masaryka 100
783 44 Náměšť na Hané
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
Městys Náměšť na Hané
Mgr. Marta Husičková
585757811
starosta@namestnahane.cz

Representative of the contracting authority:
BM asistent s.r.o.
Richard Klimčák
777589792
klimcak@bmasistent.cz

Status of contract

Closed

Contract was closed by the contracting authority.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 6770146386
Name of the contract: Modernizace ZŠ Náměšť na Hané – dodávka vybavení
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Limit public contract in accordance with § 25 of Act no. 134/2016 Coll.
Main subject of PC: Supplies
Type / specification of the tender procedure: Open procedure
Estimated value of contract: 6 704 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
URL address of the contracting authority profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00299260
Registration number of the contracting authority profile: 211367
Date of start receiving offers: 2. 7. 2019 v 22:15
Date of end receiving offers: 12. 8. 2019 v 10:00
Dates of opening of offers: 12. 8. 2019 v 10:00

Object of contract

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky účastníka, se kterým bude dále uzavřena smlouva. Konkrétním předmětem je dodávka vybavení v ZŠ Náměšť na Hané. Konkrétní požadavky na dodávky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 2 – výkazu výměr. Předmět zakázky je rozdělen do 3 částí, které budou hodnoceny samostatně: část ... Show more

Object of contract

×

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky účastníka, se kterým bude dále uzavřena smlouva. Konkrétním předmětem je dodávka vybavení v ZŠ Náměšť na Hané. Konkrétní požadavky na dodávky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 2 – výkazu výměr. Předmět zakázky je rozdělen do 3 částí, které budou hodnoceny samostatně: část „A – nábytek“ (rozpočet oddíl 08) část „B – učební pomůcky“ (rozpočet oddíl 09) část „C – vybavení IT“ (rozpočet oddíly 07 a 2.4) Uchazeč může podat nabídku buď do části A, B nebo C, nebo do více částí zároveň. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně a pro každou část zakázky bude podepsána samostatná smlouva. Předpokládaná hodnota zakázky celkem je: 6 704 tis. Kč bez DPH, z toho část A 4 572 tis. Kč, část B 2 025 tis. Kč a část C 3 107 tis. Kč.

Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka