certified electronic tool KDV

Logo systému

BM asistent s.r.o.

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: DSO Hanácký venkov
Address: Doloplazy 15
798 26 Doloplazy
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
DSO Hanácký venkov
Martina Kouřilová
420776149273
hanackyvenkov@seznam.cz

Representative of the contracting authority:
BM asistent s.r.o.
Ing. Richard Klimčák
+420777589792
klimcak@bmasistent.cz

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 8515078378
Name of the contract: Doplnění systému pro separaci KO DSO Hanácký venkov III
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Under limited public contract in accordance with § 26 of Act no. 134/2016 Coll.
Main subject of PC: Supplies
Type / specification of the tender procedure: Simplified below the limit procedure
Estimated value of contract: 4 484 475 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
URL address of the contracting authority profile: https://stavebnionline.cz/Profily/profil.asp?ID=780
Date of start receiving offers: 16. 2. 2023 v 0:00
Date of end receiving offers: 3. 3. 2023 v 12:00
Dates of opening of offers: 3. 3. 2023 v 12:00

Object of contract

Předmětem plnění veřejné zakázky je doplnění systému pro separaci komunálního odpadu a využití bioodpadu v rámci obcí DSO Hanácký venkov. Jedná se o pořízení sběrných nádob k domovům občanů, velkoobjemových kontejnerů, opakovaně použitelné nádobí (plastové, z nerezového kovu, z tvrzeného skla apod.), kuchyňské zařízení (myčky nádobí, ... Show more

Object of contract

×

Předmětem plnění veřejné zakázky je doplnění systému pro separaci komunálního odpadu a využití bioodpadu v rámci obcí DSO Hanácký venkov. Jedná se o pořízení sběrných nádob k domovům občanů, velkoobjemových kontejnerů, opakovaně použitelné nádobí (plastové, z nerezového kovu, z tvrzeného skla apod.), kuchyňské zařízení (myčky nádobí, regály). Dodávka musí zahrnovat veškeré náklady spojené s dodávkou do místa plnění tj. doprava zboží/vybavení do místa plnění, školení pracovníků apod. Dodané zboží/vybavení musí být nové, dosud nepoužité a musí splňovat veškeré požadavky příslušných obecně závazných právních předpisů, technických norem, platných předpisů a norem pro tyto produkty. Předmět zakázky je rozdělen do 2 částí: část A - sběrné nádoby, velkoobjemové kontejnery část B – opakovaně použitelné nádobí, kuchyňské zařízení Uchazeč může podat nabídku buď do části A nebo B nebo do obou částí zároveň. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně a pro každou část zakázky bude podepsána samostatná smlouva.

Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka