certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

BM asistent s.r.o.

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: Městys Náměšť na Hané
Adresa: T.G.Masaryka 100
783 44 Náměšť na Hané
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
Městys Náměšť na Hané
Mgr. Marta Husičková
585757811
starosta@namestnahane.cz

Zástupce zadavatele zakázky:
BM asistent s.r.o.
Richard Klimčák
777589792
klimcak@bmasistent.cz

Stav zakázky

Uzavřena

Zákazka byla zadavatelem uzavřena.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 6770146386
Název zakázky: Modernizace ZŠ Náměšť na Hané – dodávka vybavení
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: NADLIMITNÍ VEŘEJNÁ ZAKÁZKA dle § 25 zákona č. 134/2016 Sb.
Hlavní předmět VZ: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Otevřené řízení
Předpokládaná hodnota zakázky: 6 704 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
URL adresa profilu zadavatele: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00299260
Evidenční číslo profilu zadavatele ve VVZ: 211367
Termín zahájení příjmu nabídek: 2. 7. 2019 v 22:15
Termín ukončení příjmu nabídek: 12. 8. 2019 v 10:00
Termín otevírání nabídek: 12. 8. 2019 v 10:00

Předmět zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky účastníka, se kterým bude dále uzavřena smlouva. Konkrétním předmětem je dodávka vybavení v ZŠ Náměšť na Hané. Konkrétní požadavky na dodávky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 2 – výkazu výměr. Předmět zakázky je rozdělen do 3 částí, které budou hodnoceny samostatně: část ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky účastníka, se kterým bude dále uzavřena smlouva. Konkrétním předmětem je dodávka vybavení v ZŠ Náměšť na Hané. Konkrétní požadavky na dodávky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 2 – výkazu výměr. Předmět zakázky je rozdělen do 3 částí, které budou hodnoceny samostatně: část „A – nábytek“ (rozpočet oddíl 08) část „B – učební pomůcky“ (rozpočet oddíl 09) část „C – vybavení IT“ (rozpočet oddíly 07 a 2.4) Uchazeč může podat nabídku buď do části A, B nebo C, nebo do více částí zároveň. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně a pro každou část zakázky bude podepsána samostatná smlouva. Předpokládaná hodnota zakázky celkem je: 6 704 tis. Kč bez DPH, z toho část A 4 572 tis. Kč, část B 2 025 tis. Kč a část C 3 107 tis. Kč.

Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka