certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: CZ TOP TRADE s.r.o.
Address: Ústí 190
755 01 Vsetín
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
CZ TOP TRADE s.r.o.
Viktor Hrabovský
603216816
info@cztoptrade.cz

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Kristýna Bogarová
725 675 655
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 5298023866
Name of the contract: Zakázka na dodávku vysokozdvižného vozíku.
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Below the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

Dle metodiky Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost.

Type: Supplies
Estimated value of contract: 3 700 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
URL address of the contracting authority profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=49606204
Date of start receiving offers: 10. 5. 2016 v 8:15
Date of end receiving offers: 31. 5. 2016 v 12:00
Date of opening the envelopes: 31. 5. 2016 v 12:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 1 ks vysokozdvižného vozíku v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je: a) doprava do místa plnění včetně vyložení (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno); uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 1 ks vysokozdvižného vozíku v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je: a) doprava do místa plnění včetně vyložení (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno); uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky; b) zaškolení obsluhy v nezbytně nutném rozsahu pro správný provoz, čištění, seřizování, údržbu do-dávky, a to v českém jazyce; c) technická a provozní dokumentace včetně návodu k obsluze, dokumentace bude vypracována v českém jazyce, v jednom vyhotovení, v souladu s platnými předpisy EU; d) Prohlášení o shodě v souladu s platnými předpisy EU; e) záruční servis dodávaného zařízení. Podrobněji je předmět zakázky uveden v Zadávací dokumentaci a Formuláři pro zpracování nabídky (dále jen


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka