certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: KOVAR a.s.
Address: Leskovec 212
756 11 Valašská Polanka
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
KOVAR a.s.
Ing. Petr Cedidla Petra Dřevojánková, DiS.
+420 571 425 501
petr.cedidla@kovar.eu

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Lukáš Vachala
725 675 128
lukas.vachala@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 5442798747
Name of the contract: Zakázka na dodávku dvounosníkových mostových jeřábů II
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Above the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

Dle metodiky Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost.

Type: Supplies
Estimated value of contract: 5 000 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
Date of start receiving offers: 28. 6. 2016 v 11:15
Date of end receiving offers: 19. 7. 2016 v 12:00
Date of opening the envelopes: 19. 7. 2016 v 12:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 2 ks dvounosníkových mostových jeřábů s příslušenstvím (včetně 2 párů jeřábových drah). Součástí předmětu zakázky (dále jen dodávka) je: a) doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), montáž, přípojky silového napájení z halového elektro-rozvaděče, ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 2 ks dvounosníkových mostových jeřábů s příslušenstvím (včetně 2 párů jeřábových drah). Součástí předmětu zakázky (dále jen dodávka) je: a) doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), montáž, přípojky silového napájení z halového elektro-rozvaděče, zajištění potřebných manipulačních prostředků pro uvedení do provozu, zaměření jeřábové dráhy, uvedení do provozu, odzkoušení včetně zkušebního provozu a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky; b) zaškolení obsluhy v nezbytně nutném rozsahu pro správný provoz, čištění, seřizování, údržbu dodávky, a to v českém jazyce; c) revize elektrického zařízení, protokol o montážní zkoušce zdvihacího zařízení, návod k obsluze a údržbě dodávaného zařízení, podrobná konstrukční dokumentace včetně elektroschémat zapojení, související dokumentace stanovená příslušným zákonem a příslušnými normami, veškerá dokumentace v českém jazyce v listinné podobě (tři tištěné vyhotovení) i elektronické podobě (text = .doc/.xls/.pdf.; výkresy = .dwg a .pdf); d) Prohlášení o vlastnostech CE; e) záruční servis dodávaného zařízení. Podrobněji je předmět zakázky specifikován v Zadávací dokumentaci a Formuláři pro zpracování nabídky (dále jen ZaF).


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka