certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice, příspěvková organizace
Address: Husova 1302/11
742 21 Kopřivnice
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice, příspěvková organizace
Mgr. Jan Pavelka
-
-

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Jana Bajerová
725675108
jana.bajerova@hbreal.cz

Contact person:
H & B port, s.r.o.
Ing. Kristýna Bogarová
-
-

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 5219143172
Name of the contract: Dodávka nábytku a vybavení pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice v roce 2018
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Small-scale public contract accordance with § 27 of Act no. 134/2016 Coll.
Main subject of PC: Supplies
Type / specification of the tender procedure: Open procedure
Estimated value of contract: 505 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
Date of start receiving offers: 8. 6. 2018 v 10:30
Date of end receiving offers: 18. 6. 2018 v 13:00
Dates of opening of offers: 18. 6. 2018 v 13:15

Object of contract

Předmětem zakázky je dodávka nábytku a vybavení (dále jen dodávka) pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice ve struktuře a počtu dle Přílohy č. 1 – Položkový rozpočet včetně technické specifikace předmětu zakázky, Přílohy č. 2 – Půdorys kuchyňské linky a Přílohy č. 3 – Vizualizace kuchyňské linky. Součástí dodávky je také: a) doprava do místa plnění a ... Show more

Object of contract

×

Předmětem zakázky je dodávka nábytku a vybavení (dále jen dodávka) pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice ve struktuře a počtu dle Přílohy č. 1 – Položkový rozpočet včetně technické specifikace předmětu zakázky, Přílohy č. 2 – Půdorys kuchyňské linky a Přílohy č. 3 – Vizualizace kuchyňské linky. Součástí dodávky je také: a) doprava do místa plnění a umístění do objektů a místností VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice (viz Příloha č. 4 – Specifikace místa plnění), b) použití potřebné manipulační a zvedací techniky, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) předání atestů, osvědčení a certifikátů v souladu s předpisy EU a ČR, e) zajištění bezplatného servisu po dobu záruční doby, f) sestavení těch částí dodávky, které budou dodány v rozloženém stavu, g) zaměření kuchyňské linky. Blíže je předmět zakázky specifikován ve Výzvě k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace (dále jen Výzvy).

Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka