certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Address: Husova 1302
742 21 Kopřivnice
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Ing. Jiří Pištecký
-
-

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Pavla Ejemová
-
jana.bajerova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 4751847661
Name of the contract: Veřejná zakázka na dodávku ICT pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: neuveden
Type: Supplies
Estimated value of contract: 999 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
Date of start receiving offers: 25. 3. 2014 v 11:45
Date of end receiving offers: 10. 4. 2014 v 12:00
Date of opening the envelopes: 10. 4. 2014 v 13:00

Object of contract

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT v následující struktuře:  počítač - sestava (42 ks),  dataprojektor (2 ks),  tiskárna barevná, laserová, multifunkční (1 ks). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění dle čl. 5.2 Zadávací a kvalifikační dokumentace (dále jen ZKD), b) protokolární předání v místě plnění, c) ... Show more

Object of contract

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT v následující struktuře:  počítač - sestava (42 ks),  dataprojektor (2 ks),  tiskárna barevná, laserová, multifunkční (1 ks). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění dle čl. 5.2 Zadávací a kvalifikační dokumentace (dále jen ZKD), b) protokolární předání v místě plnění, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) zajištění bezplatného autorizovaného servisu po dobu záruční doby. Podrobně je předmět veřejné zakázky specifikován v ZKD a jejích přílohách.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka