certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: CZ TOP TRADE s.r.o.
Address: Ústí 190
755 01 Vsetín
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
CZ TOP TRADE s.r.o.
Viktor Hrabovský
603216816
info@cztoptrade.cz

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Kristýna Bogarová
725 675 655
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 3302257661
Name of the contract: Zakázka na dodávku poloautomatické pásové pily a CNC pily na dělení materiálu
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: neuveden
Type: Supplies
Estimated value of contract: 5 000 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
Date of start receiving offers: 10. 4. 2014 v 0:00
Date of end receiving offers: 12. 5. 2014 v 12:00
Date of opening the envelopes: 12. 5. 2014 v 13:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku poloautomatické pásové pily a CNC pily na dělení materiálu v rámci projektu „Rozvoj výrobních technologií společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Zadavatel připouští dílčí plnění předmětu zakázky . Jednotlivá Dílčí plnění jsou označena písmeny A a B. Dodavatel je pro svou nabídku oprávněn zvolit ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku poloautomatické pásové pily a CNC pily na dělení materiálu v rámci projektu „Rozvoj výrobních technologií společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Zadavatel připouští dílčí plnění předmětu zakázky . Jednotlivá Dílčí plnění jsou označena písmeny A a B. Dodavatel je pro svou nabídku oprávněn zvolit kterékoliv z Dílčích plnění popř. obě Dílčí plnění současně. Každé z Dílčích plnění bude Zadavatelem hodnoceno samostatně. Součástí předmětu zakázky je také doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele), dále také montáž, uvedení dodávky do provozu, odzkoušení (zkušební provoz v délce jednoho měsíce), zaškolení obsluhy v nezbytném rozsahu pro správnou obsluhu a údržbu zařízení, použití potřebné manipulační a zvedací techniky, případná likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky a jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky. Součástí předmětu zakázky je také záruční servis.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka