certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: OPOP spol. s r.o.
Address: Zašovská 750
757 01 Valašské Meziříčí
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
OPOP spol. s r.o.
Ing. Jan Odstrčil
+420571675240
sales@opop.cz

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 1860672193
Name of the contract: Zakázka na dodávku vysekávacího CNC centra
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Above the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 11 200 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
Date of start receiving offers: 25. 8. 2014 v 0:00
Date of end receiving offers: 25. 9. 2014 v 12:00
Date of opening the envelopes: 25. 9. 2014 v 13:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku vysekávacího CNC centra včetně řídícího systému (dále jen dodávka) v rámci projektu „Rozvoj výrobních technologií společnosti OPOP spol. s r.o.“. Součástí předmětu zakázky je také doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele), dále také montáž, uvedení dodávky do ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku vysekávacího CNC centra včetně řídícího systému (dále jen dodávka) v rámci projektu „Rozvoj výrobních technologií společnosti OPOP spol. s r.o.“. Součástí předmětu zakázky je také doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele), dále také montáž, uvedení dodávky do provozu a odzkoušení. Součástí předmětu zakázky je také záruční servis dodávaného zařízení. Vyložení a umístění dodávky do výrobní haly zajistí Zadavatel na své náklady. Součástí předmětu zakázky je zaškolení obsluhy v českém jazyce v rozsahu 4 pracovníků po dobu 16ti hodin (2 pracovních dní). Školení se uskuteční v místě plnění a k termínu uvedení dodávky do provozu (viz kap. 3 Zadávací dokumentace). Součástí předmětu zakázky je zaškolení programátorů v českém jazyce v rozsahu 2 pracovníků po dobu 16ti hodin (2 pracovních dní). Školení programátorů se musí realizovat na území České republiky a nejpozději k termínu uvedení dodávky do provozu (viz kap. 3 Zadávací dokumentace). Součástí předmětu zakázky je i dodávka programovacího kancelářského software v českém jazyce, a to v případě, že programovací software dodávaného zařízení se liší od stávajícího kancelářského software Zadavatele – viz kap. 2 čl. 2.2 odst. 2.2.2 písm. k) Zadávací dokumentace.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka