certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Address: Husova 1302
742 21 Kopřivnice
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Ing. Jiří Pištecký
-
-

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Pavla Ejemová
-
jana.bajerova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 9094934067
Name of the contract: Dodávka ICT pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice II
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Below the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 760 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
Date of start receiving offers: 22. 10. 2014 v 13:15
Date of end receiving offers: 7. 11. 2014 v 12:00
Date of opening the envelopes: 7. 11. 2014 v 13:00

Object of contract

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT a souvisejícího příslušenství v následující struktuře: - dataprojektor I (2 ks), - dataprojektor II (1 ks), - dataprojektor III (4 ks), - interaktivní tabule (2 ks), - roletové plátno (2 ks), - vybavení PC učebny (monitor 16 ks, PC 16 ks, klávesnice 16 ks, myš 16 ks), - vybavení multimediální učebny (monitor 4 ks, PC 4 ks, ... Show more

Object of contract

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT a souvisejícího příslušenství v následující struktuře: - dataprojektor I (2 ks), - dataprojektor II (1 ks), - dataprojektor III (4 ks), - interaktivní tabule (2 ks), - roletové plátno (2 ks), - vybavení PC učebny (monitor 16 ks, PC 16 ks, klávesnice 16 ks, myš 16 ks), - vybavení multimediální učebny (monitor 4 ks, PC 4 ks, klávesnice 4 ks, myš 4 ks), - monitor (1 ks), - multifunkční laserová tiskárna (1 ks). Technická specifikace jednotlivých zařízení je uvedena včetně souvisejícího příslušenství v Příloze č. 4 Zadávací a kvalifikační dokumentace (dále jen ZKD). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění dle čl. 5.2 ZKD, b) protokolární předání v místě plnění, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) zajištění bezplatného autorizovaného servisu po dobu záruční doby. Podrobně je předmět veřejné zakázky specifikován v ZKD a jejich přílohách.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka