certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: CBG AUTOMATION s.r.o.
Address: Železničního vojska 1367
757 01 Valašské Meziříčí
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
CBG AUTOMATION s.r.o.
Miloš Skýpala
+420571160101
milos.skypala@cbgimpex.com

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Kristýna Bogarová
725 675 655
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 4831217969
Name of the contract: Zakázka na dodávku skladovacího automatizovaného systému
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Small scale contract (outside the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 1 600 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
Date of start receiving offers: 30. 1. 2015 v 8:00
Date of end receiving offers: 2. 3. 2015 v 12:00
Date of opening the envelopes: 2. 3. 2015 v 13:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku skladovacího automatizovaného systému v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti C.B.G.IMPEX s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je i dodávka řídícího softwaru se správou skladových míst, jenž souvisí s provozem dodávaného zařízení. Součástí předmětu zakázky je i dodávka technické ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku skladovacího automatizovaného systému v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti C.B.G.IMPEX s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je i dodávka řídícího softwaru se správou skladových míst, jenž souvisí s provozem dodávaného zařízení. Součástí předmětu zakázky je i dodávka technické dokumentace dodávaného zařízení včetně revizních dokumentů v českém jazyce. Součástí předmětu zakázky je i doprava dodávky do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), dále také montáž, uvedení do provozu, odzkoušení, zaškolení obsluhy v rozsahu nezbytně nutném pro správnou obsluhu a údržbu zařízení, případná likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky a jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky. Součástí předmětu zakázky je také záruční servis dodávaného zařízení.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka