certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: SEPAS a.s.
Address: neuvedena 621
756 51 Zašová
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
SEPAS a.s.
Mgr. Štěpán Pustka

pustka@sepas.cz

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Pavla Ejemová
571499126
pavla.ejemova@hbreal.cz

Contact person:
H & B REAL, a.s.
Ing. Pavla Ejemová
-
jana.bajerova@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 4983506756
Name of the contract: Zakázka na dodávku zařízení pro výrobu polystyrenu
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Below the limit (in the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 4 900 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
Date of start receiving offers: 24. 8. 2015 v 0:00
Date of end receiving offers: 24. 9. 2015 v 9:00
Date of opening the envelopes: 24. 9. 2015 v 10:00

Object of contract

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku zařízení pro výrobu polystyrenu (dále jen dodávka). Zadavatel připouští Dílčí plnění předmětu zakázky (dále jen Dílčí plnění). Jednotlivá Dílčí plnění jsou označena písmeny A, B, a C. Dodavatel je pro svou nabídku oprávněn zvolit kterékoliv z Dílčích plnění popř. všechna Dílčí plnění ... Show more

Object of contract

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku zařízení pro výrobu polystyrenu (dále jen dodávka). Zadavatel připouští Dílčí plnění předmětu zakázky (dále jen Dílčí plnění). Jednotlivá Dílčí plnění jsou označena písmeny A, B, a C. Dodavatel je pro svou nabídku oprávněn zvolit kterékoliv z Dílčích plnění popř. všechna Dílčí plnění současně. Každé z Dílčích plnění bude Zadavatelem hodnoceno samostatně. Zadávací podmínky jsou shodné pro všechna Dílčí plnění, není-li uvedeno jinak. Součástí předmětu zakázky je i dodávka technické dokumentace dodávaného zařízení. Součástí dodávky je také uvedení dodávky do provozu, odzkoušení, zaškolení obsluhy v rozsahu nezbytně nutném pro správnou obsluhu a údržbu zařízení, případná likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky a jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky. Součástí dodávky není doprava do místa plnění, vyložení, umístění dodávky v místě plnění a napojení na příslušná média (zajišťuje Zadavatel na své náklady). Součástí dodávky je i záruční servis dodávaného zařízení. Podrobně je předmět zakázky popsán v Zadávacích podmínkách.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka