certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Address: Husova 1302
742 21 Kopřivnice
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Ing. Jiří Pištecký
-
-

Representative of the contracting authority:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Contact person:
H & B port, s.r.o.
Ing. Pavla Ejemová
-
pavla.ejemova2@hbreal.cz

Status of contract

Evaluation of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 3137011975
Name of the contract: Dodávka nábytku a vybavení učeben pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice v roce 2015
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Small scale contract (outside the Act No.137/2006 Coll.)
Type: Supplies
Estimated value of contract: 1 580 000 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: The economic advantageousness
Date of start receiving offers: 25. 9. 2015 v 10:15
Date of end receiving offers: 13. 10. 2015 v 13:30
Date of opening the envelopes: 13. 10. 2015 v 14:00

Object of contract

Předmětem zakázky je dodávka školního nábytku a vybavení učeben (dále jen dodávka) ve struktuře a počtu dle Přílohy č. 1 – Technická specifikace předmětu zakázky Výzvy k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace (dále jen Výzva). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění a umístění do objektů a místností ... Show more

Object of contract

×

Předmětem zakázky je dodávka školního nábytku a vybavení učeben (dále jen dodávka) ve struktuře a počtu dle Přílohy č. 1 – Technická specifikace předmětu zakázky Výzvy k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace (dále jen Výzva). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění a umístění do objektů a místností specifikovaných v Příloze č. 1 Výzvy, b) použití potřebné manipulační a zvedací techniky, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) zajištění bezplatného servisu po dobu záruční doby, e) sestavení těch částí dodávky, které budou dodány v rozloženém stavu.


Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka