certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: CZ TOP TRADE s.r.o.
Adresa: Ústí 190
755 01 Vsetín
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
CZ TOP TRADE s.r.o.
Viktor Hrabovský
603216816
info@cztoptrade.cz

Zástupce zadavatele zakázky:
H & B REAL, a.s
Ing. Kristýna Bogarová
725 675 655
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Kontaktní osoba:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Stav zakázky

Hodnocení nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 5298023866
Název zakázky: Zakázka na dodávku vysokozdvižného vozíku.
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: PODLIMITNÍ ZAKÁZKA ( v režimu zákona č.137/2006 Sb.)
(dle metodiky poskytovatele dotace...)

Podrobnější popis metodiky poskytovatele dotace

×

Dle metodiky Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost.

Druh: Dodávky
Předpokládaná hodnota zakázky: 3 700 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Ekonomická výhodnost nabídky
URL adresa profilu zadavatele: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=49606204
Termín zahájení příjmu nabídek: 10. 5. 2016 v 8:15
Termín ukončení příjmu nabídek: 31. 5. 2016 v 12:00
Termín otevírání obálek: 31. 5. 2016 v 12:00

Předmět zakázky

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 1 ks vysokozdvižného vozíku v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je: a) doprava do místa plnění včetně vyložení (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno); uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 1 ks vysokozdvižného vozíku v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je: a) doprava do místa plnění včetně vyložení (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno); uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky; b) zaškolení obsluhy v nezbytně nutném rozsahu pro správný provoz, čištění, seřizování, údržbu do-dávky, a to v českém jazyce; c) technická a provozní dokumentace včetně návodu k obsluze, dokumentace bude vypracována v českém jazyce, v jednom vyhotovení, v souladu s platnými předpisy EU; d) Prohlášení o shodě v souladu s platnými předpisy EU; e) záruční servis dodávaného zařízení. Podrobněji je předmět zakázky uveden v Zadávací dokumentaci a Formuláři pro zpracování nabídky (dále jen


Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka