certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice, příspěvková organizace
Adresa: Husova 1302/11
742 21 Kopřivnice
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice, příspěvková organizace
Mgr. Jan Pavelka
-
-

Zástupce zadavatele zakázky:
H & B REAL, a.s
Ing. Jana Bajerová
725675108
jana.bajerova@hbreal.cz

Kontaktní osoba:
H & B port, s.r.o.
Ing. Kristýna Bogarová
-
-

Stav zakázky

Ukončen příjem nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 5219143172
Název zakázky: Dodávka nábytku a vybavení pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice v roce 2018
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU dle § 27 zákona č. 134/2016 Sb.
Hlavní předmět VZ: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Otevřené řízení
Předpokládaná hodnota zakázky: 505 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
Termín zahájení příjmu nabídek: 8. 6. 2018 v 10:30
Termín ukončení příjmu nabídek: 18. 6. 2018 v 13:00
Termín otevírání nabídek: 18. 6. 2018 v 13:15

Předmět zakázky

Předmětem zakázky je dodávka nábytku a vybavení (dále jen dodávka) pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice ve struktuře a počtu dle Přílohy č. 1 – Položkový rozpočet včetně technické specifikace předmětu zakázky, Přílohy č. 2 – Půdorys kuchyňské linky a Přílohy č. 3 – Vizualizace kuchyňské linky. Součástí dodávky je také: a) doprava do místa plnění a ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem zakázky je dodávka nábytku a vybavení (dále jen dodávka) pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice ve struktuře a počtu dle Přílohy č. 1 – Položkový rozpočet včetně technické specifikace předmětu zakázky, Přílohy č. 2 – Půdorys kuchyňské linky a Přílohy č. 3 – Vizualizace kuchyňské linky. Součástí dodávky je také: a) doprava do místa plnění a umístění do objektů a místností VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice (viz Příloha č. 4 – Specifikace místa plnění), b) použití potřebné manipulační a zvedací techniky, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) předání atestů, osvědčení a certifikátů v souladu s předpisy EU a ČR, e) zajištění bezplatného servisu po dobu záruční doby, f) sestavení těch částí dodávky, které budou dodány v rozloženém stavu, g) zaměření kuchyňské linky. Blíže je předmět zakázky specifikován ve Výzvě k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace (dále jen Výzvy).

Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka