certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: OPOP spol. s r.o.
Adresa: Zašovská 750
757 01 Valašské Meziříčí
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
OPOP spol. s r.o.
Ing. Jan Odstrčil
+420571675240
sales@opop.cz

Zástupce zadavatele zakázky:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Kontaktní osoba:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Stav zakázky

Hodnocení nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 1860672193
Název zakázky: Zakázka na dodávku vysekávacího CNC centra
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: NADLIMITNÍ ZAKÁZKA ( v režimu zákona č.137/2006 Sb.)
Druh: Dodávky
Předpokládaná hodnota zakázky: 11 200 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Ekonomická výhodnost nabídky
Termín zahájení příjmu nabídek: 25. 8. 2014 v 0:00
Termín ukončení příjmu nabídek: 25. 9. 2014 v 12:00
Termín otevírání obálek: 25. 9. 2014 v 13:00

Předmět zakázky

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku vysekávacího CNC centra včetně řídícího systému (dále jen dodávka) v rámci projektu „Rozvoj výrobních technologií společnosti OPOP spol. s r.o.“. Součástí předmětu zakázky je také doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele), dále také montáž, uvedení dodávky do ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku vysekávacího CNC centra včetně řídícího systému (dále jen dodávka) v rámci projektu „Rozvoj výrobních technologií společnosti OPOP spol. s r.o.“. Součástí předmětu zakázky je také doprava do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele), dále také montáž, uvedení dodávky do provozu a odzkoušení. Součástí předmětu zakázky je také záruční servis dodávaného zařízení. Vyložení a umístění dodávky do výrobní haly zajistí Zadavatel na své náklady. Součástí předmětu zakázky je zaškolení obsluhy v českém jazyce v rozsahu 4 pracovníků po dobu 16ti hodin (2 pracovních dní). Školení se uskuteční v místě plnění a k termínu uvedení dodávky do provozu (viz kap. 3 Zadávací dokumentace). Součástí předmětu zakázky je zaškolení programátorů v českém jazyce v rozsahu 2 pracovníků po dobu 16ti hodin (2 pracovních dní). Školení programátorů se musí realizovat na území České republiky a nejpozději k termínu uvedení dodávky do provozu (viz kap. 3 Zadávací dokumentace). Součástí předmětu zakázky je i dodávka programovacího kancelářského software v českém jazyce, a to v případě, že programovací software dodávaného zařízení se liší od stávajícího kancelářského software Zadavatele – viz kap. 2 čl. 2.2 odst. 2.2.2 písm. k) Zadávací dokumentace.


Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka