certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Adresa: Husova 1302
742 21 Kopřivnice
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Ing. Jiří Pištecký
-
-

Zástupce zadavatele zakázky:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Kontaktní osoba:
H & B REAL, a.s.
Ing. Pavla Ejemová
-
jana.bajerova@hbreal.cz

Stav zakázky

Hodnocení nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 6253007855
Název zakázky: Dodávka ICT pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice II
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: PODLIMITNÍ ZAKÁZKA ( v režimu zákona č.137/2006 Sb.)
Druh: Dodávky
Předpokládaná hodnota zakázky: 760 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
Termín zahájení příjmu nabídek: 26. 9. 2014 v 15:15
Termín ukončení příjmu nabídek: 13. 10. 2014 v 12:00
Termín otevírání obálek: 13. 10. 2014 v 13:00

Předmět zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT a souvisejícího příslušenství v následující struktuře:  dataprojektor I (2 ks),  dataprojektor II (1 ks),  dataprojektor III (4 ks),  interaktivní tabule (2 ks),  roletové plátno (2 ks),  vybavení PC učebny (monitor 16 ks, PC 16 ks, klávesnice 16 ks, myš 16 ks),  vybavení multimediální učebny (monitor 4 ks, PC 4 ks, ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT a souvisejícího příslušenství v následující struktuře:  dataprojektor I (2 ks),  dataprojektor II (1 ks),  dataprojektor III (4 ks),  interaktivní tabule (2 ks),  roletové plátno (2 ks),  vybavení PC učebny (monitor 16 ks, PC 16 ks, klávesnice 16 ks, myš 16 ks),  vybavení multimediální učebny (monitor 4 ks, PC 4 ks, klávesnice 4 ks, myš 4 ks),  monitor (1 ks),  multifunkční laserová tiskárna (1 ks). Technická specifikace jednotlivých zařízení je uvedena včetně souvisejícího příslušenství v Příloze č. 4 Zadávací a kvalifikační dokumentace (dále jen ZKD). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění dle čl. 5.2 ZKD, b) protokolární předání v místě plnění, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) zajištění bezplatného autorizovaného servisu po dobu záruční doby.


Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka