certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: KOVAR a.s.
Adresa: Leskovec 212
756 11 Valašská Polanka
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
KOVAR a.s.
Ing. Petr Cedidla Petra Dřevojánková, DiS.
+420 571 425 501
petr.cedidla@kovar.eu

Zástupce zadavatele zakázky:
H & B REAL, a.s
Ing. Lukáš Vachala
725 675 128
lukas.vachala@hbreal.cz

Kontaktní osoba:
H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Bogarová
+420571499125
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Stav zakázky

Hodnocení nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 1834909254
Název zakázky: Zakázka na dodávku automatického dopravníku tyčového materiálu
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU (mimo režim zákona č.137/2006 Sb.)
Druh: Dodávky
Předpokládaná hodnota zakázky: 2 300 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
Termín zahájení příjmu nabídek: 27. 2. 2015 v 0:00
Termín ukončení příjmu nabídek: 30. 3. 2015 v 12:00
Termín otevírání obálek: 30. 3. 2015 v 13:00

Předmět zakázky

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku automatického dopravníku tyčového materiálu. Součástí předmětu zakázky je i dodávka prohlášení o vlastnostech CE a návodu k obsluze a údržbě dodávaného zařízení, veškerá dokumentace v českém jazyce. Součástí předmětu zakázky je i doprava dodávky do místa plnění (popř. její pojištění dle ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku automatického dopravníku tyčového materiálu. Součástí předmětu zakázky je i dodávka prohlášení o vlastnostech CE a návodu k obsluze a údržbě dodávaného zařízení, veškerá dokumentace v českém jazyce. Součástí předmětu zakázky je i doprava dodávky do místa plnění (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno), dále také montáž, uvedení do provozu, odzkoušení, zaškolení obsluhy v rozsahu nezbytně nutném pro správnou obsluhu a údržbu zařízení, případná likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky a jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky. Součástí předmětu zakázky je také záruční servis dodávaného zařízení.


Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka