certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Adresa: Husova 1302
742 21 Kopřivnice
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
VOŠ, SOŠ a SOU, Kopřivnice, příspěvková organizace
Ing. Jiří Pištecký
-
-

Zástupce zadavatele zakázky:
H & B REAL, a.s
Ing. Bohdan Mikušek
737 263 912
bohdan.mikusek@hbreal.cz

Kontaktní osoba:
H & B REAL, a.s.
Ing. Pavla Ejemová
-
jana.bajerova@hbreal.cz

Stav zakázky

Hodnocení nabídek

Byl ukončen příjem nabídek. Nyní probíhá hodnocení nabídek.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 3504137359
Název zakázky: Dodávka ICT pro VOŠ, SOŠ a SOU Kopřivnice v roce 2015 I
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU (mimo režim zákona č.137/2006 Sb.)
Druh: Dodávky
Předpokládaná hodnota zakázky: 760 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
Termín zahájení příjmu nabídek: 8. 6. 2015 v 9:00
Termín ukončení příjmu nabídek: 22. 6. 2015 v 14:00
Termín otevírání obálek: 22. 6. 2015 v 14:15

Předmět zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT a souvisejícího příslušenství v následující struktuře: - dataprojektor 3 LCD (1ks), - vybavení PC učebny (monitor 16 ks, PC 16 ks, klávesnice 16 ks, myš 16 ks), - vybavení kabinetů (monitor 11 ks, PC 11 ks, klávesnice 11 ks, myš 11 ks), - pevný disk SSD (18 ks), - DVD vypalovačka interní (30 ks), - stolní vizualizér (2 ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka ICT a souvisejícího příslušenství v následující struktuře: - dataprojektor 3 LCD (1ks), - vybavení PC učebny (monitor 16 ks, PC 16 ks, klávesnice 16 ks, myš 16 ks), - vybavení kabinetů (monitor 11 ks, PC 11 ks, klávesnice 11 ks, myš 11 ks), - pevný disk SSD (18 ks), - DVD vypalovačka interní (30 ks), - stolní vizualizér (2 ks), - notebook (1 ks). Technická specifikace jednotlivých zařízení včetně souvisejícího příslušenství je uvedena v Příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace (dále jen Výzva). Součástí předmětu veřejné zakázky je také: a) doprava do místa plnění dle čl. 3.2 Výzvy, b) protokolární předání v místě plnění, c) předání záručních listů a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, d) zajištění bezplatného autorizovaného servisu po dobu záruční doby.


Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka