certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Město Kunovice

Základní informace o veřejné zakázce

Informace o zadavateli

Název: Město Kunovice
Adresa: náměstí Svobody 361
686 04 Kunovice
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×

Zadavatel zakázky:
Město Kunovice
Ing. Pavel Vardan
+420572432720
Pavel.Vardan@mesto-kunovice.cz

Zástupce zadavatele zakázky:
MCI SERVIS s.r.o.
Eva Riesslerová
739301356
eva.riesslerova@mciservis.eu

Stav zakázky

Uzavřena

Zákazka byla zadavatelem uzavřena.

Informace o zakázce

ID zakázky v systému: 9724725321
Název zakázky: ZIMNÍ ÚDRŽBA KUNOVICE
Postup zadání zakázky: Zadávací řízení
Typ podle předpokládané hodnoty: PODLIMITNÍ VEŘEJNÁ ZAKÁZKA dle § 26 zákona č. 134/2016 Sb.
Hlavní předmět VZ: Služby
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Předpokládaná hodnota zakázky: 5 000 000 Kč bez DPH
Základní hodnotící kritérium: Nejnižší cena
Termín zahájení příjmu nabídek: 20. 9. 2019 v 13:15
Termín ukončení příjmu nabídek: 8. 10. 2019 v 10:00
Termín otevírání nabídek: 8. 10. 2019 v 10:00

Předmět zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky na služby je zimní údržba komunikací ve městě Kunovice v zimních obdobích: 25.11.2019 - 15.3.2023, na místních a účelových komunikacích, chodnících, parkovištích, zpevněných plochách a veřejných prostranstvích ve správě nebo v majetku města Kunovice uvedených v přílohách této zadávací dokumentace, včetně jejich ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem plnění veřejné zakázky na služby je zimní údržba komunikací ve městě Kunovice v zimních obdobích: 25.11.2019 - 15.3.2023, na místních a účelových komunikacích, chodnících, parkovištích, zpevněných plochách a veřejných prostranstvích ve správě nebo v majetku města Kunovice uvedených v přílohách této zadávací dokumentace, včetně jejich součástí a příslušenství, v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami, za účelem zmírnění závad vznikajících povětrnostními vlivy a podmínkami za zimních situací ve sjízdnosti komunikací a ve schůdnosti místních komunikací a chodníků, a to formou strojního a ručního úklidu komunikací v zimním období. Součástí zakázky je i dodávka materiálů potřebných pro provádění zimní údržby dodavatelem, tj. inertního materiálu a chemických rozmrazovacích prostředků.

Zpět

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka