certified electronic tool KDV

Logo systému

ALNIO Group s.r.o.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Obec Štítná nad Vláří-Popov
Address: Štítná nad Vláří-Popov 72
763 33 Štítná nad Vláří-Popov
IČ / Identification number of the contracting entity: 00284556
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00284556
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Obec Štítná nad Vláří-Popov
Mgr. Jana Machučová
737569175
stavebni@stitna-popov.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 20.11.2019 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Opravy komunikací v obci Štítná nad Vláří-Popov
ID na profilu zadavatele: 159MBIN1
Druh: Construction work
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: neuvedena
Datum zahájení / uveřejnění: 10.10.2018 at 10:45:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: neuvedena
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 5.10.2018
Datum ukončení plnění smlouvy: 20.11.2019

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Zhotovitel se zavazuje za podmínek sjednaných touto smlouvou provést pro objednatele dílo v rozsahu dle čl.2. a objednatel se zavazuje k zaplacení ceny za jeho provedení dle čl.4. Dílem se rozumí: Opravy komunikací v obci Štítná nad Vláří-Popov. Rozsah díla a podmínky zhotovení díla jsou dále specifikovány v položkovém rozpočtu, který je přílohou č.1 k této smlouvě. Plnění nad rámec rozsahu díla bude realizováno v souladu s odst. 4.4.

Předmět zakázky

×

Zhotovitel se zavazuje za podmínek sjednaných touto smlouvou provést pro objednatele dílo v rozsahu dle čl.2. a objednatel se zavazuje k zaplacení ceny za jeho provedení dle čl.4. Dílem se rozumí: Opravy komunikací v obci Štítná nad Vláří-Popov. Rozsah díla a podmínky zhotovení díla jsou dále specifikovány v položkovém rozpočtu, který je přílohou č.1 k této smlouvě. Plnění nad rámec rozsahu díla bude realizováno v souladu s odst. 4.4.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
SoD STRABAG 2018001.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 4.3 MB od data uveřejnění
bez omezení
Dodatek č1 ke SoD Strabag001.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 444.5 kB od 8.11.2018 v 13:45:00
bez omezení
Dodatek č2 k SOD 159MBIN18 001.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 446 kB od 17.4.2019 v 11:15:00
bez omezení
Dodatek č3 ke SoD 159MBIN18.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 536.7 kB od 14.11.2019 v 7:15:00
bez omezení
SUC OPR komunikací001.pdf Výše skutečně uhrazené ceny za plnění... 275.4 kB od 4.2.2020 v 14:00:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title Akce
60838744 STRABAG a.s.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka