certified electronic tool KDV

Logo systému

ALNIO Group s.r.o.

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Sdružení obcí Hornolidečska
Address: Horní Lideč 292
756 12 Horní Lideč
IČ / Identification number of the contracting entity: 62334743
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=62334743
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Sdružení obcí Hornolidečska
Josef Tkadlec, předseda
+420 724 179 014
tkadlec.ou@hornilidec.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zadána

Byl ukončen příjem nabídek. Zakázka byla dne 23.11.2023 zadána vítěznému účastníkovi.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Dodávka odpadových pytlů pro obce mikroregionu Hornolidečska
ID na profilu zadavatele: 00000005
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: neuvedena
Datum zahájení / uveřejnění: 23.11.2023 at 13:45:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: neuvedena
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 23.11.2023

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Prodávající se touto smlouvu zavazuje dodat Kupujícímu na základě jeho objednávek movité věci uvedené v ustanovení 2.2 této smlouvy se všemi obvyklými součástmi a příslušenstvím v rozsahu a za podmínek stanovených touto smlouvu a umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo k těmto movitým věcem. Kupující se touto smlouvu zavazuje, že movité věci převezme a zaplatí za ně Prodávajícímu kupní cenu za podmínek stanovených v této smlouvě.

Předmět zakázky

×

Prodávající se touto smlouvu zavazuje dodat Kupujícímu na základě jeho objednávek movité věci uvedené v ustanovení 2.2 této smlouvy se všemi obvyklými součástmi a příslušenstvím v rozsahu a za podmínek stanovených touto smlouvu a umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo k těmto movitým věcem. Kupující se touto smlouvu zavazuje, že movité věci převezme a zaplatí za ně Prodávajícímu kupní cenu za podmínek stanovených v této smlouvě.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Podepsaná rámcová kupní smlouva SOH_CleverPack s.r.o..pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 599.8 kB od data uveřejnění
bez omezení
Výše skutečně uhrazené ceny za rok 2023.pdf Cena uhrazená za plnění veřejné zakázky v... 249.1 kB od 8.3.2024 v 10:15:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title Akce
07881606 CleverPack s.r.o.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka