certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: TRADIX UH,a.s.
Adresa: Huštěnovská 2004
686 03 Staré Město
IČ / IČO: 25531450
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=25531450
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

TRADIX UH,a.s.
Jiří Křen
+420777707527
krenj@tradix.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

TRADIX UH,a.s.
Jiří Křen
+420777707527
krenj@tradix.cz

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka neukončena

Účastníci mohou do 2.8.2019 v 10:00 podávat své nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní zájemci).

Informace o veřejné zakázce

Název: Výměna otvorových výplní
ID na profilu zadavatele: 00000041
Druh: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
(dle metodiky poskytovatele dotace...)

Podrobnější popis metodiky poskytovatele dotace

×

Zakázka mimo režim zákona č.134/2016 Sb. Výběrové řízení dle OP PIK.

CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: neuvedena
Datum zahájení / uveřejnění: 17.7.2019 v 12:15:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 2.8.2019 v 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka zboží (koupě) vč. montáže, jedná so o výměnu stávajících výplní oken za nová plastová okna, výměna stávajících vnějších dveří za nové plastové. Detailní popis předmětu viz. projektová dokumentace.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka zboží (koupě) vč. montáže, jedná so o výměnu stávajících výplní oken za nová plastová okna, výměna stávajících vnějších dveří za nové plastové. Detailní popis předmětu viz. projektová dokumentace.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Zadavaci dokumentace.zip Zadávací dokumentace 4.7 MB od 17.7.2019 v 12:15:00
bez omezení
Oznameni o zahajeni vyberoveho rizeni na profilu zadavatele_signed.pdf Oznámení / výzva - jiná 377.2 kB od 17.7.2019 v 12:15:00
bez omezení
Oznameni rozhodnuti o vyberu dodavatele_signed.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 241.8 kB od 2.8.2019 v 11:30:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka