certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Obec Biskupice
Adresa: Biskupice 120
763 41 Biskupice u Luhačovic
IČ / IČO: 00283771
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00283771
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Obec Biskupice
Rostislav Kandrnál
577 136 050
starosta@biskupiceuluhacovic.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

Obec Biskupice
Rostislav Kandrnál
+420731555896
starosta@biskupiceuluhacovic.cz

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zadána

Byl ukončen příjem nabídek. Zakázka byla dne 6.3.2024 zadána vítěznému účastníkovi.

Informace o veřejné zakázce

Název: ZŠ Biskupice – rekonstrukce vnitřních prostor, instalací a zateplení
ID na profilu zadavatele: 01_2024
Druh: Stavební práce
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: 5 612 261 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 8.3.2024 v 11:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: neuvedena
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 6.3.2024

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce – rekonstrukce vnitřních prostor, instalací a zateplení obvodového pláště budovy v Základní škole Biskupice, okres Zlín, dle projektové dokumentace, jež tvoří přílohu č. 5 této Zadávací dokumentace, a dle položkového rozpočtu tvořícího přílohu č. 1 Návrhu smlouvy o dílo.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce – rekonstrukce vnitřních prostor, instalací a zateplení obvodového pláště budovy v Základní škole Biskupice, okres Zlín, dle projektové dokumentace, jež tvoří přílohu č. 5 této Zadávací dokumentace, a dle položkového rozpočtu tvořícího přílohu č. 1 Návrhu smlouvy o dílo.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
SoD_JOPEK Sevis, s.r.o._2024_02_06_SKEN.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 16.1 MB od 8.3.2024 v 11:00:00
do 8.3.2025 v 9:00:00

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka