certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Město Napajedla
Adresa: Masarykovo náměstí 89
763 61 Napajedla
IČ / IČO: 00284220
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00284220
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Město Napajedla
Mgr. Robert Podlas
577100912
podlas@napajedla.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zadána

Byl ukončen příjem nabídek. Zakázka byla dne 20.10.2017 zadána vítěznému účastníkovi.

Informace o veřejné zakázce

Název: Úpravy skladů ve dvoře radnice v Napajedlích na veřejná WC a prodejnu rychlého občerstvení
ID na profilu zadavatele: 2017042
Druh: Stavební práce
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
CPV: stavební práce-45000000-7, stavební úpravy pro komunikace-45233100-0 , demolice a zemní práce-45110000-1, stavební zámečnictví a stavební truhlářské práce-45420000-7, klempířské práce-45261310-0, instalace a montáž vodovodních a odpadních rozvodů-45332000-3, pokládka střešních krytin-45261210-9 , okna, dveře a související položky-44221000-5, sanitární výrobky-44411000-4
Předpokládaná hodnota: 8 300 000 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 20.7.2017 v 10:30:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 17.8.2017 v 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 20.10.2017

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky na stavební práce jsou dispoziční a stavební úpravy skladů (bývalých garáží) a části suterénu radnice. Jedná se o změnu dokončené (stávající) stavby se současnou změnou jejího užívání. Hlavním účelem stavebních úprav je vybudování veřejných sociálních zařízení skladů, průchodu do dvora radnice a občasné prodejny rychlého občerstvení s vlastním sociálním zázemím pro potřeby kulturních akcí pořádaných ve ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky na stavební práce jsou dispoziční a stavební úpravy skladů (bývalých garáží) a části suterénu radnice. Jedná se o změnu dokončené (stávající) stavby se současnou změnou jejího užívání. Hlavním účelem stavebních úprav je vybudování veřejných sociálních zařízení skladů, průchodu do dvora radnice a občasné prodejny rychlého občerstvení s vlastním sociálním zázemím pro potřeby kulturních akcí pořádaných ve dvoře radnice. Součástí stavebních prací je i přístupový chodník k průchodu a oboustranná oprava omítek a kamenného soklu ohradní zdi uzavírající radniční nádvoří z ulice Na Kapli.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva k podání nabídky.pdf Oznámení / výzva - jiná 4.2 MB od data uveřejnění
bez omezení
Zadavaci dokumentace.rar Zadávací dokumentace 24.4 MB od data uveřejnění
bez omezení
Vysvetleni zadavaci dokumentace c. 1.pdf Vysvětlení zadávací dokumentace 70.3 kB od 25.7.2017 v 14:15:00
bez omezení
Vysvetleni zadavaci dokumentace c. 2.zip Vysvětlení zadávací dokumentace 2.5 MB od 31.7.2017 v 16:30:00
bez omezení
Formular z prohlidky mista plneni.pdf Dokument – jiný 318.7 kB od 3.8.2017 v 15:00:00
bez omezení
Vysvetleni zadavaci dokumentace c. 3.zip Vysvětlení zadávací dokumentace 283.8 kB od 9.8.2017 v 13:00:00
bez omezení
Oznameni rozhodnuti o vyberu dodavatele.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 81.7 kB od 31.8.2017 v 11:45:00
bez omezení
Rozhodnutí o vyloučení_PaPP.pdf Rozhodnutí o vyloučení účastníka 1 MB od 6.10.2017 v 15:45:00
bez omezení
Smlouva o dilo vc. Obchodnich podminek.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 21.6 MB od 30.10.2017 v 16:45:00
bez omezení
Priloha c. 2 SOD - polozkovy rozpocet_cast 1.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 20.7 MB od 30.10.2017 v 16:45:00
bez omezení
Priloha c. 2 SOD - polozkovy rozpocet_cast 2.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 12.2 MB od 30.10.2017 v 16:45:00
bez omezení
Priloha c. 2 SOD - polozkovy rozpocet_cast 3 + harmonogram.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 9.8 MB od 30.10.2017 v 16:45:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele.pdf Písemná zpráva 2.3 MB od 31.10.2017 v 9:15:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka