certified electronic tool KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Obec Hovězí
Address: Hovězí 2
756 01 Hovězí
IČ / Identification number of the contracting entity: 00303801
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00303801
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Obec Hovězí
Antonín Koňařík, starosta
571445011
starosta@obec-hovezi.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 27.4.2018 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Stavební úpravy 1.NP v objektu Domu služeb, se změnou účelu užívání části stavby
ID na profilu zadavatele: 2017096
Druh: Construction work
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: neuvedena
Datum zahájení / uveřejnění: 27.10.2017 at 16:45:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: neuvedena
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 26.10.2017
Datum ukončení plnění smlouvy: 27.4.2018

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky na stavební práce jsou stavební úpravy, v rámci kterých budou provedeny nové povrchy stěn a podlah, vyměněna dveřní křídla a provedeny nové podhledy v některých místnostech. Součástí prací bude vybudování nového centrálního zdroje tepla pro 1.NP, provedení nových rozvodů vytápění, zdravotechniky a elektroinstalace v celém 1.NP.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky na stavební práce jsou stavební úpravy, v rámci kterých budou provedeny nové povrchy stěn a podlah, vyměněna dveřní křídla a provedeny nové podhledy v některých místnostech. Součástí prací bude vybudování nového centrálního zdroje tepla pro 1.NP, provedení nových rozvodů vytápění, zdravotechniky a elektroinstalace v celém 1.NP.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Smlouva o dilo vcetne Obchodnich podminek.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 16.2 MB od data uveřejnění
bez omezení
priloha c. 2 - polozkovy rozpocet_cast 1.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 19.5 MB od data uveřejnění
bez omezení
priloha c. 2 - polozkovy rozpocet_cast 2.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 14.9 MB od data uveřejnění
bez omezení
priloha c. 2 - polozkovy rozpocet_cast 3+harmonogram.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 14.5 MB od data uveřejnění
bez omezení
skutečně uhrazená cena_2017.pdf The price really paid from public contracts 12.3 kB od 11.1.2018 v 14:00:00
bez omezení
dodatek c. 1 k SoD_hovezi.pdf Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 943.4 kB od 23.3.2018 v 14:00:00
bez omezení
skutečně uhrazená cena.pdf The price really paid from public contracts 360 kB od 27.8.2018 v 14:00:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / Identification number of the contracting entity Name of the contract / Title Akce
26850648 TESP Contract, s.r.o.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka