certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Město Kunovice
Adresa: náměstí Svobody 361
686 04 Kunovice
IČ / IČO: 00567892
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00567892
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Město Kunovice
Ing. Pavel Vardan
572 432 720
kunovice@mesto-kunovice.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zadána

Byl ukončen příjem nabídek. Zakázka byla dne 14.11.2023 zadána vítěznému účastníkovi.

Informace o veřejné zakázce

Název: Zimní údržba Kunovice
ID na profilu zadavatele: 2023069
Druh: Služby
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
CPV: Odklízení sněhu 90620000-9, Čištění a zametání ulic 90610000-6, Čištění ulic 90611000-3, Odklízení ledu 90630000-2, Materiály pro zimní údržbu silnic 44113910-7
Předpokládaná hodnota: 2 400 000 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 26.9.2023 v 11:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 19.10.2023 v 10:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 14.11.2023

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky na služby je zimní údržba komunikací ve městě Kunovice v zimních obdobích: 15.11.2023 - 15.3.2025, na místních a účelových komunikacích, chodnících, parkovištích, zpevněných plochách a veřejných prostranstvích ve správě nebo v majetku města Kunovice uvedených v přílohách této zadávací dokumentace, včetně jejich součástí a příslušenství, v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami, za účelem zmírnění ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem plnění veřejné zakázky na služby je zimní údržba komunikací ve městě Kunovice v zimních obdobích: 15.11.2023 - 15.3.2025, na místních a účelových komunikacích, chodnících, parkovištích, zpevněných plochách a veřejných prostranstvích ve správě nebo v majetku města Kunovice uvedených v přílohách této zadávací dokumentace, včetně jejich součástí a příslušenství, v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami, za účelem zmírnění závad vznikajících povětrnostními vlivy a podmínkami za zimních situací ve sjízdnosti komunikací a ve schůdnosti místních komunikací a chodníků, a to formou strojního a ručního úklidu komunikací v zimním období. Součástí zakázky je i dodávka materiálů potřebných pro provádění zimní údržby dodavatelem, tj. inertního materiálu a chemických rozmrazovacích prostředků.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva k podání nabídky.pdf Výzva k podání nabídek 791.6 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadávací dokumentace včetně příloh.zip Zadávací dokumentace 4.8 MB od data uveřejnění
bez omezení
Vysvětlení ZD č. 1_změna lhůty.zip Vysvětlení zadávací dokumentace 1.1 MB od 12.10.2023 v 12:15:00
bez omezení
Smlouva_ZimniUdrzbaKunovice.zip Smlouva uzavřená na veřejnou zakázku včetně... 10.2 MB od 28.11.2023 v 11:30:00
bez omezení
Písemná zpráva zadavatele.pdf Písemná zpráva 1.7 MB od 29.11.2023 v 11:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / IČO Název Akce
24141623 STAEG Facility, spol. s r.o.

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

IČ / IČO Název Akce
24141623 STAEG Facility, spol. s r.o.

Přidání účastníků

×

Seznam subdodavatelů VZ

IČ / IČO Název Akce
29291135 LORAS, a.s.

×

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka