certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: GALVAMET spol. s r.o.
Adresa: Jasenice 783
755 01 Vsetín
IČ / IČO: 25779893
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=25779893
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

GALVAMET spol. s r.o.
Aleš Šlechta
+420571999360
slechta@galvamet.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

H & B REAL, a.s.
Ing. Kristýna Ředinová
725 675 655
kristyna.redinova@hbreal.cz

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka neukončena

Účastníci mohou do 1.6.2021 v 9:00 podávat své nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní zájemci).

Informace o veřejné zakázce

Název: Instalace fotovoltaických systémů společnosti GALVAMET spol. s r.o.
ID na profilu zadavatele: 00000001
Druh: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Otevřené řízení
(dle metodiky poskytovatele dotace...)

Podrobnější popis metodiky poskytovatele dotace

×

Metodika Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost: - Pravidla pro výběr dodavatelů a postup dle pravidel nebo zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek, v aktuálně účinném znění (dále také jen Pravidla), - Pokyny k úspěšné realizaci výběrového řízení na dodavatele, v aktuálně účinném znění (dále také jen Pokyny)

CPV: 09331200-0, 09332000-5
Předpokládaná hodnota: 5 520 000 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 20.4.2021 v 13:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 1.6.2021 v 9:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem této zakázky je dodávka komplexního systému fotovoltaické elektrárny (dále také jen FVE) umístěné na střeše stávajícího objektu Zadavatele. Předmětem plnění je dodávka nové, nepoužité technologie fotovoltaické elektrárny včetně kompletní montáže v místě realizace. Předmětem zakázky je dále vyhotovení dokumentace skutečného provedení stavby včetně geometrického zaměření, fotodokumentace průběhu realizace zakázky, zřízení a ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem této zakázky je dodávka komplexního systému fotovoltaické elektrárny (dále také jen FVE) umístěné na střeše stávajícího objektu Zadavatele. Předmětem plnění je dodávka nové, nepoužité technologie fotovoltaické elektrárny včetně kompletní montáže v místě realizace. Předmětem zakázky je dále vyhotovení dokumentace skutečného provedení stavby včetně geometrického zaměření, fotodokumentace průběhu realizace zakázky, zřízení a odstranění staveniště, zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostřední a další související činnosti. Součástí předmětu zakázky jsou dále úkony nezbytné k zajištění součinnosti a vyřízení licence na výrobu el. energie (ERÚ), připojovací smlouvy s příslušným distributorem elektrické energie a všech dalších povolení, souhlasů a vyjádření spojených se zprovozněním a provozováním FVE za podmínek definovaných zadávací dokumentací.Předmětem zakázky je dále zajištění všech nezbytných revizí, provedení ověřovacího a zkušebního provozu včetně zaškolení obsluhy a součinnost při kolaudaci.Ve vazbě na instalaci fotovoltaické elektrárny dodavatel také zajistí aktualizaci Dokumentace zdolávání požáru ve formě operativní karty a nechá schválit HZS.Součástí předmětu zakázky je dále záruční a pozáruční servis.Předmět zakázky bude realizován za provozu výrobního objektu, na němž bude FVE umístěna.Podrobně je předmět zakázky definován zadávací dokumentací.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Zadávací podmínky.zip Zadávací dokumentace 32.9 MB od data uveřejnění
bez omezení
ZP_změna_1.zip Zadávací dokumentace 13.3 MB od 29.4.2021 v 12:30:00
do 31.5.2031 v 23:00:00
ZD_vysvětlení_1.pdf Vysvětlení zadávací dokumentace 1.7 MB od 10.5.2021 v 16:15:00
bez omezení
Informace o dalším postupu v zakázce.pdf Dodatečné informace 293.7 kB od 13.5.2021 v 18:45:00
bez omezení
ZP_vysvětlení_2_změna_2.zip Zadávací dokumentace 2.3 MB od 14.5.2021 v 15:00:00
bez omezení
Oznámení o výsledku VŘ.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 395.5 kB od 22.6.2021 v 9:00:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu účastníků a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka