certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Gymnázium Jana Pivečky a Střední odborná škola Slavičín
Adresa: Školní 822
763 21 Slavičín
IČ / IČO: 46276327
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=46276327
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Gymnázium Jana Pivečky a Střední odborná škola Slavičín
Mgr. Libuše Pavelková, statutární zástupce
739641829
epodatelna@gjpsosslavicin.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

MCI SERVIS s.r.o.
Marta Černá
573034265
mciservis@mciservis.eu

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 19.10.2018 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Název: Modernizace vybavení GJP a SOŠ Slavičín – Strojírenský materiál
ID na profilu zadavatele: 2018099
Druh: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
(dle metodiky poskytovatele dotace...)

Podrobnější popis metodiky poskytovatele dotace

×

Metodika poskytovatele dotace – Pravidla pro žadatele a příjemce - Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Směrnice SM/25/04/17 Krajského úřadu Zlínského kraje

CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: 515 909 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 1.8.2018 v 14:00:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 13.8.2018 v 14:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 23.8.2018
Datum ukončení plnění smlouvy: 19.10.2018

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového moderního vybavení potřebného pro výuku technických oborů za účelem rozšíření materiálně technické základy školy, které povede ke zkvalitnění výuky a rozvoji znalostí a řemeslných kompetencí žáků.

Předmět zakázky

×

Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového moderního vybavení potřebného pro výuku technických oborů za účelem rozšíření materiálně technické základy školy, které povede ke zkvalitnění výuky a rozvoji znalostí a řemeslných kompetencí žáků.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva k podání nabídky, včetně ZD.zip Zadávací dokumentace 4 MB od data uveřejnění
bez omezení
Oznámení o výběru dodavatele.PDF Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 1.1 MB od 17.8.2018 v 14:45:00
bez omezení
Oznámení o výběru dodavatel_oprava.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 1.3 MB od 22.8.2018 v 11:30:00
bez omezení
Výše skutečně uhrazené ceny.pdf Výše skutečně uhrazené ceny za plnění... 632.6 kB od 26.10.2018 v 10:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Stažení zneplatněného dokumentu

×

Chystáte se stáhnout zadavatelem zneplatněný dokument.

Opravdu chcete stáhnout tento dokument?

Ano Ne

Seznam vybraných účastníků / dodavatelů VZ a informace o ceně

IČ / IČO Název Akce
67022278 Miroslav Pazdera

Přidání vybraných účastníků / dodavatelů, editace infomací o uhrazené ceně

×

Seznam účastníků VZ a informace o ceně

IČ / IČO Název Akce
67002278 Miroslav Pazdera

Přidání účastníků

×

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka