certified electronic tool KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: "CZ TOP TRADE s.r.o."
Address: Ústí 190
755 01 Vsetín
IČ / Identification number of the contracting entity: 49606204
Profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=49606204
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

"CZ TOP TRADE s.r.o."
Viktor Hrabovský
+420603216816
info@cztoptrade.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

H & B REAL, a.s
Ing. Kristýna Bogarová
725 675 655
kristyna.bogarova@hbreal.cz

Stav řízení / VZ

Ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Dne 7.9.2016 bylo ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky.

Informace o veřejné zakázce

Name of the contract / Title: Zakázka na dodávku vysokozdvižného vozíku
ID na profilu zadavatele: 00000001
Druh: Supplies
Druh zadávacího řízení: Otevřené řízení
(according to the methodology of the grant provider...)

A more detailed description of the methodology of the grant provider

×

Dle metodiky Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost.

CPV: neuvedeno
Předpokládaná hodnota: neuvedena
Datum zahájení / uveřejnění: 10.5.2016 at 8:15:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 31.5.2016 at 12:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zadání zakázky: 17.6.2016
Datum ukončení plnění smlouvy: 7.9.2016

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 1 ks vysokozdvižného vozíku v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je: a) doprava do místa plnění včetně vyložení (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno); uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem výběrového řízení je zakázka na dodávku 1 ks vysokozdvižného vozíku v rámci projektu „Technologický rozvoj společnosti CZ TOP TRADE s.r.o.“. Součástí předmětu zakázky je: a) doprava do místa plnění včetně vyložení (popř. její pojištění dle uvážení dodavatele – doporučeno); uvedení do provozu, odzkoušení a případné likvidace odpadů vzniklých při realizaci zakázky včetně jejich uložení v souladu s právními předpisy České republiky; b) zaškolení obsluhy v nezbytně nutném rozsahu pro správný provoz, čištění, seřizování, údržbu dodávky, a to v českém jazyce; c) technická a provozní dokumentace včetně návodu k obsluze, dokumentace bude vypracována v českém jazyce, v jednom vyhotovení, v souladu s platnými předpisy EU; d) Prohlášení o shodě v souladu s platnými předpisy EU; e) záruční servis dodávaného zařízení. Podrobnější popis předmětu zakázky je uveden v Zadávací dokumentaci a Formuláři pro zpracování nabídky.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Zadávací dokumentace a Formulář pro zpracování nabídky.pdf Zadávací dokumentace 637.1 kB od data uveřejnění
bez omezení
Zadávací dokumentace a Formulář pro zpracování nabídky.doc Zadávací dokumentace 395.5 kB od data uveřejnění
bez omezení
Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.pdf Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 29.4 kB od 1.6.2016 v 10:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam uchazečů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu uchazečů a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Backwards na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka