certifikovaný elektronický nástroj KDV

Logo systému

Základní informace o veřejné zakázce

Základní informace o zadavateli

Název: Správa majetku města Jeseník, příspěvková organizace
Adresa: Masarykovo nám. 1/167
790 01 Jeseník
IČ / IČO: 72018763
Adresa profilu: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=72018763
Kontakt: zobrazit kontakt

Kontakty

×
Zadavatel

Správa majetku města Jeseník, příspěvková organizace
Bc.Jana Gvizdová
+420584498169
jana.gvizdova@mujes.cz

Kontaktní osoba k řízení / VZ

město Jeseník
Monika Blandová

monika.blandova@mujes.cz

Stav řízení / VZ

Veřejná zakázka byla zrušena

Zadavatel dne 19.7.2016 zrušil zakázku.

Informace o veřejné zakázce

Název: Pořízení a výměna kotle administrativní budovy IPOS
ID na profilu zadavatele: 00000001
Druh: Dodávky
Druh zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu
CPV: 44621200-1, 45331110-0 , 45000000-7
Předpokládaná hodnota: 1 988 000 Kč bez DPH
Datum zahájení / uveřejnění: 28.6.2016 v 14:30:00
Lhůta pro podání nabídek/doručení žádosti o účast: 11.7.2016 v 13:00
Strukturovaná data přílohy č. 8 vyhlášky č.168/2016 Sb. zobrazit data
Datum zrušení zakázky: 19.7.2016

Stručný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je dodání a výměna (tj. instalace, montáž a s tím související stavební práce) stávajícího nefunkčního kotle novým velkoobjemovým celonerezovým kondenzačním kotlem 800 až 900 kW (nerez, jak na straně topné vody, tak na straně spalin), včetně nového hořáku, na zemní plyn, o předpokládaném výkonu cca 300-1000 kW pro zajištění vytápění budovy a k ohřevu TV. Součástí předmětu veřejné zakázky je veškerý záruční ... zobrazit více

Předmět zakázky

×

Předmětem této veřejné zakázky je dodání a výměna (tj. instalace, montáž a s tím související stavební práce) stávajícího nefunkčního kotle novým velkoobjemovým celonerezovým kondenzačním kotlem 800 až 900 kW (nerez, jak na straně topné vody, tak na straně spalin), včetně nového hořáku, na zemní plyn, o předpokládaném výkonu cca 300-1000 kW pro zajištění vytápění budovy a k ohřevu TV. Součástí předmětu veřejné zakázky je veškerý záruční servis a záruční údržba, kterou bude nezbytné v průběhu záruční doby případně vykonat pro zachování záruky.

Dokumenty veřejné zakázky

Dokumenty k veřejné zakázce stáhnete kliknutím na název dokumentu.

Název dokumentu Typ dokumentu Velikost Uveřejnění dokumentu
Výzva v rozsahu ZD.pdf Zadávací dokumentace 958.1 kB od data uveřejnění
bez omezení
příloha č. 1 - krycí list.doc Zadávací dokumentace 54 kB od data uveřejnění
bez omezení
příloha č. 2 - čestné prohlášení.doc Zadávací dokumentace 51.5 kB od data uveřejnění
bez omezení
příloha č. 3 - seznam subdodavatelů.doc Zadávací dokumentace 90.5 kB od data uveřejnění
bez omezení
příloha č 4 - návrh smlouvy o dílo_dle připom.Exel._dle vzoru SoD_2016.doc Zadávací dokumentace 240 kB od data uveřejnění
bez omezení
příloha č. 5 - PD_20_6_2016_aktual.zip Zadávací dokumentace 1.7 MB od data uveřejnění
bez omezení
Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení.pdf Rozhodnutí o zrušení 296.2 kB od 19.7.2016 v 15:45:00
bez omezení

Legenda barevného označení stavu dokumentu VZ

- platný dokument VZ
- neplatný dokument VZ

Seznam vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu vybraných uchazečů / dodavatelů VZ a informací o ceně vloženy.

Seznam uchazečů VZ a informace o ceně

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu uchazečů a informací o ceně vloženy.

Seznam subdodavatelů VZ

K této zakázce nebyly údaje o Seznamu subdodavatelů vloženy.

Zpět na profil zadavatele

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka