certified electronic tool KDV

Logo systému

Basic information about a public contract

Informations about contracting authority

Name of the contract / Title: Město Bučovice
Address: Jiráskova 502
685 01 Bučovice
Contact: Show contact

Contacts

×

The contracting authority:
Město Bučovice
Kateřina Trtílková
736523235
trtilkova@bucovice.cz

Status of contract

Terminated receipt of offers

Receipt of offers was terminated. Offers are being evaluated.

Information about the contract

ID of the contract in elec. tool: 6207034420
Name of the contract: Dodávka tepla Bučovice
Procedure of awarding public contract: Procurement procedure
Type by estimated value: Limit public contract in accordance with § 25 of Act no. 134/2016 Coll.
Main subject of PC: Supplies
Type / specification of the tender procedure: Open procedure
Estimated value of contract: 16 041 600 Kč excluding VAT
The basic evaluation criterion: Lowest price
URL address of the contracting authority profile: https://www.kdv.cz/profil.php?ic=00291676
Registration number of the contracting authority profile: 226380
Date of start receiving offers: 23. 10. 2023 v 15:00
Date of end receiving offers: 20. 11. 2023 v 12:00
Dates of opening of offers: 20. 11. 2023 v 12:00

Object of contract

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je fyzická dodávka tepla, zajištění provozu a obsluhy kotelen v těchto místech v obci a katastrálním území Bučovice: název OM Ulice Č.p. předpokládané roční pachtovné množství tepla GJ/rok Dvorská 912 Dvorská 912 1.822 75.000 Kč Zahradní 886 Zahradní 886 1.700 40.000 Kč Slavkovská 33, 34 Slavkovská 33, 34 92 15.000 ... Show more

Object of contract

×

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je fyzická dodávka tepla, zajištění provozu a obsluhy kotelen v těchto místech v obci a katastrálním území Bučovice: název OM Ulice Č.p. předpokládané roční pachtovné množství tepla GJ/rok Dvorská 912 Dvorská 912 1.822 75.000 Kč Zahradní 886 Zahradní 886 1.700 40.000 Kč Slavkovská 33, 34 Slavkovská 33, 34 92 15.000 Kč Slavkovská 160 Slavkovská 160 263 15.000 Kč Slavkovská 161 Slavkovská 161 280 15.000 Kč Součkova 416 Součkova 416 108 15.000 Kč U Škol 939 U Škol 939 191 15.000 Kč 2. Vybraný účastník zadávacího řízení uzavře kupní smlouvu s Poliklinikou Bučovice, příspěvkovou organizací, se sídlem Dvorská 912, 685 01 Bučovice, IČ: 644 46 611 (konečný odběratel). 3. Předpokládaná spotřeba tepla na všech objektech uvedených v odst. 1 je 17.824 (GJ) za 48 měsíců. 4. Dodávka tepla bude spojena s pachtem zařízení pro realizaci veřejné zakázky – tj. účastník je povinen uzavřít pachtovní smlouvu se zadavatelem o pronájmu k zařízení, výrobě a rozvodu tepla a k pracím souvisejícím s touto činností. Podrobnosti jsou definovány v Příloze č. 3 k této ZD (návrh pachtovní smlouvy). Zadavatel požaduje, aby pachtovné bylo stanoveno pevnou neměnnou finanční částkou uvedenou v odst. 1, tj. celkem 190.000 Kč bez DPH za rok. 5. Technické parametry odběrných míst pro zadavatele jsou součástí návrhu kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 2 k této ZD. 6. Spotřebu elektrické energie pro kotelny hradí dodavatel. Odběr elektřiny po jednotlivých kotelnách je cca 20.900 kWh/rok. Roční náklady na odběr elektřiny v roce 2022 činili cca 100.000 Kč/rok bez DPH. Náklad na odběr el. energie bude přefakturováván konečným odběratelem s výjimkou odběru elektrické energie u kotelny U škol 939, kde je instalován samostatný fakturační elektroměr a dodavatel uzavře smlouvu s dodavatelem elektřiny. 7. Předepsaná minimální výše částky na opravy, servis, údržbu kotelen v kalkulaci ceny tepelné energie je požadována v celkové výši 135.000 Kč/rok bez DPH. 8. Servisní zásah, tj. nástup na opravu, je požadován do 6ti hodin od nahlášení havárie či potřeby opravy.

Backwards

Copyright © 2024 KDV. All rights reserved
HOTLINE: +420 775 404 045, +420 775 404 046, E-MAIL: podpora@kdv.cz
ikona šipka